Yerli- Yabancı Albümler

Perşembe, Eylül 28, 2006

SeZen Aksu Albümleri

Sezen Aksu-Allahaısmarladık


Allahaısmarladık
Kendi Kendime
Haydi Söyle
Uzun Lafın Kısası
Seni Gidi Vurdumduymaz
Geçen Yaz
Gözlerindeki Bulut
Söyle, Kimsin?
Alev Alev
Olmaz Olsun






Minik Serçe

Kaybolan Yıllar
İçime Sinmiyor
Minik Serçe
Gölge Etme
Gün Gelir
Yorgun Akşamlar
Sızı
Gelen Gideni Aratır
Kaç Yıl Geçti Aradan
Sen
Neye Yarar
Kime Kalmış Bu Dünya
Ölürsem Yazıktır
Olmaz İlaç
Akasyalar Açarken
Silemezler Gönlümden
Karam
Aşk


Sevgilerimle


Dört Günlük Birşey
Küçük Yaz Çiçeği
Uzaklarda Bir Çizgide
Sürüklüyorum Çaresizliğimi
Bir Acı Kahvenin
Hani
Dilimin Ucunda Kelimeler
Sensizim
Çocuk
Hata






Ağlamak Güzeldir


Düşünce
Ağlamak Güzeldir
Yak Bir Sigara
Köprü
Yalnız Kullar (Tanrım)
En Uzun Gece
Biliyorsun
Ben Her Bahar Aşık Olurum
Lunapark
Hoşgörü






Firuze


Firuze
Ayrılıklar Bitmez
Neredesiniz
İkinci Bahar
Dümtek
Zelzele
Bazen
Zavallı Bir Gece
Şöyle Yürekli Bir Sevda
Bir Zamanlar Deli Gönlüm
Beni unutma






Sen Ağlama


Sen Ağlama
Benimle Ol
Geri Dön
Yeter
Bu Gece
Dağlar Dağlar
Çocuklar Gibi
Tükeneceğiz
Bir Başka Aşk
Bin Dokuzyüz Kırkbeş





Git..


Değer mi?
Git..
Beni Unutma
Kolay Değil
Ünzile
Sonbahar
Ali
Ah Mazi
Yalnızca Sitem







Sezen Aksu 88


Sarışınım
Geçer
Sultan Süleyman
El Gibi
Unut
Oldu mu?
Kavaklar
Bir Çocuk Sevdim
Hasret
Bir Kuş Uçur
Hayır
Seni İstiyorum




Sezen Aksu Söylüyor


Bırak Beni
Şinanay
Gidiyorum
Son Bakış
Yıllar Sonra
Beni Kategorize Etme
Belalım
Kış Masalı
Aynalar
İstanbul Hatırası
Zor Yıllar
Gamsız







Gülümse


Hadi Bakalım
Tutsak
Ne Kavgam Bitti Ne Sevdam
Gülümse
Güllerim Soldu
Vazgeçtim
Her Şeyi Yak
Namus
Seni Kimler Aldı?
Değer mi?




Beni Sevenlere


Başka Aşk
Başka Yağmur
Birgün
Değer Mi ?
Git
Martı
Maske
Mazi
Sen Ağlama
Senin Gibi






Deli Kızın Türküsü


Sude
Masum Değiliz
Adem Olan Anlar
Deli Kızın Türküsü
Kalbim Ege'de Kaldı
Dert Faslı
Tenna
Dua
Gözlerine Göz Değmiş
Homini, Pufidi, Tumba
Aşkları da Vururlar
Küçüğüm





Işık Doğudan Yükselir


Işık Doğudan Yükselir
Davet
Son Sardunyalar
Alâturka
Yaktılar Halim'imi
Rakkas
Onu Alma Beni Al
Yeniliğe Doğru
Ne Ağlarsın
Ben Annemi İsterim
Var Git Turnam
Lâ İlahe İllallah




Alternatif Link

Düş Bahçeleri


Seni Yerler
Yarası Saklım
Bile Bile
Kaçın Kurası
Le Le Le
Rakkas (Remix 1)
Yalnızlık Senfonisi
Düş Bahçeleri
İki Gözüm
Zalim
Onursuz Olmasın Aşk
Rakkas (Remix 2)




Düğün ve Cenaze


IO Sensin
Allah'ın Varsa
Kasım Yağmurları
Hıdrellez
Düğün
Erkekler
Gül
Helal Ettim Hakkımı
Ayışığı
Kalaşnikof




Sezen Aksu-Adı Bende Saklı


Ud Taksimi
Tutuklu
Kaderim
Hazan
Erkek Güzeli
Kusura Bakma
Ruhuma Asla
Adı Bende Saklı
Ben Sevdalı Sen Belalı
Şimal Yıldızı
Yola Çıkmalı
İnce Mevzu
Denge
Adı Menekşe






Deliveren

Deliveren
Oh Oh
Kahpe Kader
Keskin Bıçak
Rumeli Havası
Gidiyorum Bu Şehirden
O-kudum-da
Yine mi Çiçek?
Hoş Geldin
Sarı Odalar
Yalancı Dünya
Hayat Sana Teşekkür Ederim



D O W N L O A D


Şarkı Söylemek Lazım


Şarkı Söylemek Lazım
İstanbul İstanbul Olalı
Savaşma Seviş Benimle
Su Gibi
Nihayet
Seni İstiyorum
Dansöz Dünya
Tanrı İstemezse
Güngörmemişler
Şen Şarkı
Deli Gönlüm
Kıran Kırana
Ablam Aşktan Öldü
Dansöz Dünya (version 2)




Yaz Bitmeden


Yaz
Farkındayım (Kıvanch K. Mix)
Aşktan Ne Haber
Şu Saniye
Arka Sokaklar
Karşı Pencere
Oyalanma
Yaz (Akustik)
Farkındayım
Şu Saniye (Trip Mix)
Oyalanma (Enstrumantal)
Şu Saniye (World Dub)





Bahane


Bahane
Eskidendi, Çok Eskiden
Perişanım Şimdi
Yanmışım Sönmüşüm Ben
Pişman Olduğun Zaman
İkili Delilik
Kalp Unutmaz
Herkes Yaralı
Şanıma İnanma
Geçiyor Bizden De
Tebdil-i Mekan
Hükümsüz
Ahdım Olsun
Kınalı Kuzum
Çile
Şanıma İnanma (Kıvanch K Versiyon)



Bahane/Remixes


Şanıma İnanma (Kıvanch K)
Yanmışım (Kıvanch K)
İkili Delilik (DJ U.F.U.K, DJ Met, Genco Arı)
Tebdil-i Mekan (Sharp Boys)
Perişanım Şimdi (Miracleworkz, Murat Uncuoğlu, Aytekin Kurt)
Kalp Unutmaz (Cervus)
Hükümsüz (Kıvanch K)
Eskidendi (DJ U.F.U.K, DJ Met, Genco Arı)
Yanmışım (Mercan Dede)
İkili Delilik (Kıvanch K, Cem Oyalı)
Perişanım Şimdi (DJ U.F.U.K, DJ Met, Genco Arı)
Şanıma İnanma (DJ Tongun, DJ Sai)
Kalp Unutmaz (DJ Tongun, DJ Sai)
Eskidendi (Kıvanch K, Cem Oyalı)
Yanmışım (Miracleworkz, Murat Uncuoğlu, Aytekin Kurt)
Perişanım Şimdi (Kıvanch K, Cem Oyalı)
Kınalı Kuzum (Mercan Dede)



1 yorum:

musti dedi ki...

vielen dank