Yerli- Yabancı Albümler

Cuma, Eylül 29, 2006

Kenan Doğulu ALbümleri


Kenan Doğulu-Yaparım Bilirsin

1. Yazmışsa Bozmak Olmaz
2. Tak Etti Canıma
3. Yaparım Bilirsin
4. Aşk Oyunu
5. Çatlasın Tüm Düşmanlar
6. Tek Kürekçim
7. Jazz Yapma
8. Bugünüm Sensiz Geçti
9. Benimle Kal
10. Vurgunum Sana
11. Belli mi Olur




Yaparım Bilirsin
D O W N L O A D


Sım Sıkı
D O W N L O A D


Kenan Doğulu-Sımsıkı Sıkı Sıkı

1. Sımsıkı Sıkı Sıkı
2. Kurşun Adres Sormaz ki
3. Can Bebeğim
4. Bir Kereden Hiç Birşey Olmaz
5. Sen Çağır Yeter
6. Kaşık Kaşık
7. İsyan Bu Haykırış
8. Hayat Bu Ya
9. Şarkılarım Sana Doğru
10. Şeytana Satmışım Kalbimi



Kenan Doğulu-Ben Senin Her Şeyinim
1. Ben Güzelden Anlarım
2. Ben Senin Herşeyinim
3. Kıyamam
4. Tenhalarda Yakalanma
5. Niyetini Boz da Gel
6. Tükendim Ben
7. Kitabını Yazdım Senin
8. Kaç Kere Ağladım
9. Papatya
10. Bir Yanak Ver Remix
11.ben senin herseyinim remix
12.tükendim ben remix




Ben Senin Her Şeyinim
D O W N L O A D

Alternatif Link
D O W N L O A D


Ex Aşkım
D O W N L O A D

Alternatif Link
D O W N L O A D


Kenan Doğulu-EX Aşkım

1. Kime Ne
2. EX Aşkım
3. Pamuk
4. Tutamıyorum Zamanı
5. Ağlayamam
6. Gül
7. Ellerimde Çiçekler
8. Elveda Meyhaneci
9. Eksik Hayatlar
10. Kalmam Kiracı
11. Susma


Kenan Doğulu-Gençlik Marşı

1. Gençlik Marşı












Gençlik Marşı
D O W N L O A D


3.5
D O W N L O A D

Albüm şifresi www.turkboard.info

Kenan Doğulu-3.5

1. Hiç Bana Sordun mu?
2. 10. Yıl Marşı
3. Günah Değil mi Bana?










Kenan Doğulu-3
1.Hiç Bana Sordun Mu?
2.Kandırdım
3.Günah Değil Mi Bana
4.Ağla
5.Gelinim
6.Para
7.Oynak Yarim
8.Turna
9.Koca Çınar
10.Bırak Be Dostum
11.Bi Yanak Ver





Kenan Doğulu-5.5 Remixler

1. Ex Aşkım (Akustik)
2. Tutamıyorum Zamanı (Akustik)
3. Pamuk (Chill)
4. 1 Kereden Hiçbirşey Olmaz (Akustik)
5. Tükendim Ben (R&B)
6. Tutamıyorum Zamanı (Remix)
7. Pamuk (Remix)
8. Kime Ne? (Remix)
9. Ex Aşkım (Club)
10. Susma / Boşveer (Remix)
11. Tutamıyorum Zamanı (Dans)



Kenan Doğulu-Demedi Deme
1. Tanımamışsın
2. Aşkım Aşkım
3. Demedi Deme
4. Aklım Karıştı
5. Sorma
6. Ben O Değilim
7. En Zor Anım
8. Dön Gel
9. Boğaziçi
10. Güzeller İçinden







Kenan Doğulu-6.5

1.Benimle Kal [Live Std.]
2.Dön Gel [Acus Ver.]
3.Sımsıkı (Retro Mix)
4.Sorma (Disco)
5.Sorma (R&B)
6.Aklım Karıştı (Funk Mix)
7.Aşkım Aşkım (M.H.Mix)
8.Güzeller İçinden (Trb)
9.Aklım Karıştı (D&B)
10.Sorma (Trance Eu. M ]
11.Close To Your Heart



Dosya Şifresi: www.turkboard.org





Tek tek indirmek için şarkı isimlerine tıklayınız..








RapidShare

RapidShare
D O W N L O A D

Dosya Şifresi: www.turkboard.biz

Hiç yorum yok: