Yerli- Yabancı Albümler

Cuma, Eylül 29, 2006

İntizar Albümleri

İntizar-Aldanırım


İntizar - Aldanırım
İntizar - Aşk
İntizar - Bıktım Yalan Aşklardan
İntizar - Buraları Sevemedim
İntizar - Cansız Kuş
İntizar - Çıkmaz Sokak
İntizar - Dersime Gel
İntizar - Dilsiz Yüreğim
İntizar - Gel Git (version 1)
İntizar - Gel Git (version 2)
İntizar - Nasıl Ayrılırım Senden
İntizar - Nikahına Al





İntizar-Gecenin Nemi


İntizar - Ah Senin Küsmelerin
İntizar - Aklı Karalı
İntizar - Allahım Neden
İntizar - Bal Köpüğüm
İntizar - Bekle Aman
İntizar - Beni Mektupsuz Koyma
İntizar - Bu Şehir Zalim
İntizar - Gecenin Nemi
İntizar - Yağmurlar Canımı Alsın
İntizar - Yar Burdayım
İntizar - Zorba






İntizar-Gelincik



İntizar - Ağlamak Geceden Yana
İntizar - Anlamazsın Ki
İntizar - Bırak Beni
İntizar - Bu Benim İlk Aşkım
İntizar - Dön Evine
İntizar - Gelincik
İntizar - Git Git
İntizar - Kırdım Kalemini
İntizar - Nazlı Ceylanım
İntizar - Olmuyor
İntizar - Uykum Firari





İntizar-Göçebe



İntizar - Arsız Gönlüm
İntizar - Canımın İçi
İntizar - Gitme
İntizar - Göçebe
İntizar - Gör Kalbim
İntizar - Gülüm
İntizar - Kalbimin Yangınları
İntizar - Öl De Öleyim
İntizar - Rüzgar Gülüm
İntizar - Senden Ayrılmayı Düşünüyorum
İntizar - Uza Bakalım
İntizar - Yabancı






İntizar-Nazar Boncuğu



İntizar - Beni Kıskandırma
İntizar - Bir Gün Bir Gününü Tutmuyor
İntizar - Dermanın Ellere
İntizar - Derin Derin
İntizar - Diyemiyorum
İntizar - Nasıl Dayanırsın
İntizar - Nazar Boncuğu
İntizar - Sensiz Olamam
İntizar - Tamam Sustum
İntizar - Yani Şöyle
İntizar - Sarhoş





Dosya Şifresleri: www.turkboard.org

Hiç yorum yok: