Yerli- Yabancı Albümler

Cuma, Eylül 29, 2006

Hülya Avşar Albümleri

Hülya Avşar - Hatırlar Mısın [1990]
Hülya Avsar - Bir Darildik Bir Baristik
Hülya Avsar - Cok Yanlizim
Hülya Avsar - Gözemi Geldik
Hülya Avsar - Gülseni Hüsnüne
Hülya Avsar - Hatirlarmisin
Hülya Avsar - Kusura Bakma
Hülya Avsar - Nasil Ihanet Ettin
Hülya Avsar - Ne Olursun
Hülya Avsar - Sana Asik Oluyorum
Hülya Avsar - Unutmak Istiyorum
Hülya Avsar - Yalan Dünya
Hülya Avsar - Yokluguna Böyle

D o w n l o a D




Hülya Avşar - Hülya Gibi [1991]

Hulya Avsar - Agora Meyhanesi
Hulya Avsar - Ayrilik
Hulya Avsar - Gel Eskiye Donelim
Hulya Avsar - Gel Gir Tekrar Sineme
Hulya Avsar - Hata
Hulya Avsar - Hulya Gibi
Hulya Avsar - Kasin Gozun Soyke Dursun
Hulya Avsar - Nasilsin Bu Gun
Hulya Avsar - Ne Gunlere Kaldik
Hulya Avsar - Sarsam Diyorum
Hulya Avsar - Unutamassin
Hulya Avsar - Yuregimde Bir Sey Var
Hulya Avsar - Zamana Birak

D o w n l o a D



Hülya Avşar - Dostmusun Düşmanmısın [1993]
Hülya Avsar -01- Dostmusun Düsmanmisin
Hülya Avsar -02- Cocuk Oldum
Hülya Avsar -03- Bana Güzel Bir Sey Söyle
Hülya Avsar -04- Aldirma
Hülya Avsar -05- Unuttum Iste
Hülya Avsar -06- Gönül
Hülya Avsar -07- Cikmaz Sokak
Hülya Avsar -08- Bilki Geri Dönmek Yok
Hülya Avsar -09- Yeterki Iste
Hülya Avsar -10- Hayret Bir Seysin

D o w n l o a D




Hülya Avşar - Yarası Saklım [1995]

01- Gözlerini Güneşim Seçtim
02- Sevda Dalgaları
03- Bu Gece Uzun Olacak
04- Sensiz Kaldım
05- Adamım
06- Yarası Saklım
07- Yürü Ya Kulum
08- Ben Aşkı Böyle Tanımamıştım
09- Niye Yoksun
10- Vallahi Billahi

D o w n l o a D



Hülya Avsar-Hayat Böyle [1999]

01-Aradın Mı
02-Senden Sonra
03-İki Dihem Bir Çekirdek
04-Hep Paramparça
05-Başına Buyruk
06-Birileri Senden Söz Etti
07-Aşkın İbadet
08-Ah Be Güzelim
09-Hayat Böyle
10-Sevda


D o w n l o a D



Hülya Avşar - Aşıklar Delidir [2002]
Hulya Avsar - Iki Sevgili
Hulya Avsar - Sıkıldım
Hulya Avsar - Alninin Yazisi
Hulya Avsar - Ask Yangin Yeridir
Hulya Avsar - Delilerin Delisi
Hulya Avsar - Doyamadim Cano
Hulya Avsar - Gitme
Hulya Avsar - Mendil
Hulya Avsar - Saklan Gecelere
Hulya Avsar - Yar Senin Derdin Ne

D o w n l o a D



Hülya Avşar-Sevdim [2001]
01 Sevdim
02 Sevdim [Sabah Mix]
03 Sevdim [Etno Mix-Radyo Edit]
04 Sevdim [Club Mix-Radyo Edit]
05 Sevdim [Ento Mix]
06 Sevdim [Club Mix]
07 Sevdim [Enstrumantal]


D o w n l o a D




Hülya Avşar - Her Şey Gönlünce Olsun[1998]
Aglamisim Gulmusum
Askimiz Dillere Kaldi
Aylara Sor
Ben Aski Olumsuz
Bil Yeterki
Bir Demet Yasemen
Hersey Gonlumce Olsun
Kalplerimiz Bir Olsa
Kos
Sen De Ah Sen De
Yaz Beni


D o w n l o a D
şifre :shakespeare

Hiç yorum yok: