Yerli- Yabancı Albümler

Perşembe, Eylül 28, 2006

Grup Gündoğarken Albümleri

Grup Gündoğarken - Bir Günlük Aşk ''1989''


Grup Gündoğarken - Bahar Oldum
Grup Gündoğarken - Hayallerimi Bırak
Grup Gündoğarken - Güneş Buluta Girdi
Grup Gündoğarken - Anlatamam
Grup Gündoğarken - Bir Günlük Aşk
Grup Gündoğarken - Herşeye Rağmen
Grup Gündoğarken - Yol Aldım Sevdalardan
Grup Gündoğarken - Dön Artık
Grup Gündoğarken - Nereye
Grup Gündoğarken - Gel İstersen
Grup Gündoğarken - Ne Güzel Olurdu
Grup Gündoğarken - Yöneliş




Grup Gündoğarken - Ankaradan Abim Geldi ''1993''


Grup Gündoğarken - Gibi Gibiyim
Grup Gündoğarken - Aşık Oluyorum
Grup Gündoğarken - Beni Aldatma
Grup Gündoğarken - Her Şey Bir Süre
Grup Gündoğarken - Hep Bir Sonraya
Grup Gündoğarken - Ankara’dan Abim Geldi
Grup Gündoğarken - Aşka Doğru
Grup Gündoğarken - Esti Yorgun Gönlüm
Grup Gündoğarken - Soran Bulunmaz
Grup Gündoğarken - Tükendi Yollar
Grup Gündoğarken - Sormadan Gel
Grup Gündoğarken - Darılmak Olmaz
Grup Gündoğarken - Olacak O Kadar



Grup Gündoğarken - Gündoğarken ''1999''


Grup Gündoğarken - Nafile Dünya
Grup Gündoğarken - Bülbülün Ahıyım
Grup Gündoğarken - Sensiz Olmaz
Grup Gündoğarken - Kim Korkar Hain Aşktan
Grup Gündoğarken - Penceremde Yağmurlar
Grup Gündoğarken - Uyuyakalmışım
Grup Gündoğarken - Aşka Sözüm Yok
Grup Gündoğarken - Herşey Bahane
Grup Gündoğarken - Değiştim Oysa
Grup Gündoğarken - Oynak Yarim
Grup Gündoğarken - Yağmur Ol Kızım
Grup Gündoğarken - Bi Türkü
Grup Gündoğarken - Tozduman
Grup Gündoğarken - Tombalak Tomurcuk




Grup Gündoğarken - İstanbul Atina İstanbul ''2000''


Grup Gündoğarken - KemanTaksimi
Grup Gündoğarken - Ağlıyor İstanbul
Grup Gündoğarken - Ellerimde Çiçekler
Grup Gündoğarken - Bağlar
Grup Gündoğarken - Yanıma Gel
Grup Gündoğarken - Bin Defa Dedim
Grup Gündoğarken - Sıcaklardandır
Grup Gündoğarken - Aşk İçin
Grup Gündoğarken - Temenni
Grup Gündoğarken - Üç Otuzluk Aşk
Grup Gündoğarken - Gördüğüme Sevindim
Grup Gündoğarken - Pişmanım
Grup Gündoğarken - Mucize
Grup Gündoğarken - Di Gel Yanıma
Grup Gündoğarken - İstanbul-Atina-İstanbul




Grup Gündoğarken - Mest Of Gündoğarken ''1998''


Grup Gündoğarken - Yaz Bulutları
Grup Gündoğarken - Hayallerimi Bırak
Grup Gündoğarken - Gibi Gibiyim
Grup Gündoğarken - Rüzgar
Grup Gündoğarken - Yol Aldım Sevdalardan
Grup Gündoğarken - Bir Yaz Daha
Grup Gündoğarken - Ankara'dan Abim Geldi
Grup Gündoğarken - Beni Aldatma
Grup Gündoğarken - Yıldızlar da İsterim
Grup Gündoğarken - Sarmaş Dolaş
Grup Gündoğarken - Bahar Oldum
Grup Gündoğarken - Sen Benim Şarkılarımsın
Grup Gündoğarken - Amiral Battı
Grup Gündoğarken - Bodrum




Grup Gündoğarken - Yaz Bulutları ''1988''


Grup Gündoğarken - Yaz Bulutları
Grup Gündoğarken - Bodrum 1972
Grup Gündoğarken - Ver Elini
Grup Gündoğarken - Sensizlikti Yaşadığım [eksik]
Grup Gündoğarken - Yıldızlar da İsterim
Grup Gündoğarken - Resimler
Grup Gündoğarken - Amiral Battı
Grup Gündoğarken - Sevinçle Uyan
Grup Gündoğarken - Kafe'ye Disko'ya
Grup Gündoğarken - Bir Sevda
Grup Gündoğarken - Bisiklet




Grup Gündoğarken - Bir Yaz Daha Bitiyor ''1986''


Grup Gündoğarken - Aklına Bir Şey Gelmesin
Grup Gündoğarken - Bir Yaz Daha Bitiyor
Grup Gündoğarken - Sen Benim Şarkılarımsın
Grup Gündoğarken - Dert Olur
Grup Gündoğarken - İstanbul
Grup Gündoğarken - Sarmaş Dolaş
Grup Gündoğarken - Tek Başına
Grup Gündoğarken - Sevgini Bırak
Grup Gündoğarken - Kimi Zaman
Grup Gündoğarken - Mustafa
Grup Gündoğarken - Gündoğarken




Rapid link

Hemenpaylaş link



albüm şifreleri: www.bozuntu.org

Hiç yorum yok: