Yerli- Yabancı Albümler

Perşembe, Eylül 28, 2006

Fikret Kızılok Albümleri

Çekirdek Dinletisi - Biz Şarkılarımızı


01 Bizim Şarkılarımız
02 Deniz Kokusu
03 Düşler
04 Mum
05 Egoist Kumsal
06 Nereye Sokağı
07 Katerina
08 Memurun Şarkısı
09 Ama Babacığım





D O W N L O A D


Mustafa Kemal - Devrimcinin Güncesi

Anacığım
Artık Hazır Ol
Baba Ocağı
Beyaz Entari
Cennetin Anahtarı
Emperyalistler
Hesap Vakti
Karmakarışık
La Vie Est Breve
Tek Yolumuz Devrim
Ve Savaştık
Yine Yakalandık
Yola Çıkarken
İhtalal Ama Nasıl
İstanbul






Dünden Bugüne

Ama Babaciğim
Bİr Harmanim Bu Akşam
Farketmeden
Gİdİyorsun
Kalbİm
Sevda Çİçeğİ
Tek Başina
Uyku Kardeşİm
Vurulmuşum
Yadİgar
Yana Yana
Yeter Kİ
Yumma Gözün Kör Gİbİ
Zaman Zaman
İkİ Parça Can
İnİşlerİm Çikişlarim







Not Defterimden

Belki Ben
Bilerekbilmeyerek
Denizi Duyuyorum
Gece Gelen Telgraf
Her Yerdeher Şeyde
Kalbim Yine Çarpıyor
Kerem Gibi
Küçük Kirli Bulut
Kırlangıç Şarkısı
Ne Zaman
Obur Piton (Söztürkan Akyol)
Piyer Loti
Sefaletin Ziyafeti
Spartaküs (Sözİhsan Ünlüer)
Trum Tiki Tak
Uyansana Düşüncem







Pencere Önü Çiçeği


Bir Nihavent Yalnızlık
Değirmenler
Entellektüel
Güneşin Aynasında
Olmasın Varsın
Pencere Önü Çiçeği
Uyusun Da Büyüsün
Şarkıdaki Maymun






Başbaşa
Boşuna
Demirbaş
Farketmeden
Gidiyorsun
Hamak'da
Kalbim
Pışşt Barmen
Yadigar
İçmeden






Yana Yana

Ben Gidersem
Bir Harmanım Bu Akşam
Bu Kalp Seni Unutur Mu
Gecenin Üçünde
Gönül
Why High One Why
Yalan
Yana Yana
İnişlerim Çıkışlarım







Zaman Zaman

Güzel Ne Güzel Olmuşsun
Oysa Ben
Serserinim
Sevda Çiçeği
Tek Başına
Uyku Kardeşim
Yeter Ki
Zaman Zaman
İki Parça Can







Boyalı Kuş


Karmakarışık
Kimseye Anlatamadım
Kızıma Mektup
La Vie Est Breve
Mavi Kuş
Tek Yolumuz Devrim
Ve Savaştık
Yine Yakalandık
Yola Çıkarken
Şarkılarım Senindir





D O W N L O A D


Atmışsekizler 1

01 - A Leyli Leyli
02 - Gözlerinden Bellidir
03 - Vurulmuşum
04 - Emmo
05 - Köroğlu Dağlari
06 - Haberin Var Mi
07 - Kör Pencere
08 - Gün Ola Devran Döne
09 - Anadoluyum
10 - Tutamadim Ellerin






Atmışsekizler 2

01 - Darağaci
02 - Bacin Önde Ben Arkada
03 - Anadoluyum
04 - Koyverdin Gittin Beni
05 - Kerem Gibi
06 - Yumma Gözün Kör Gibi
07 - Insan Miyim
08 - Yağmur Olsam
09 - Uzun Ince Bir Yoldayim
10 - Söyle Sazim









Dosya Şifresi: www.turkboard.us

Hiç yorum yok: